Przejdź do treści
2
3
4
Przejdź do stopki

WPŁYW REKLAM

WPŁYW REKLAM

Treść

Wychowankowie Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce dyskutowali podczas zajęć na temat wpływu, jaki reklama wywiera na ich decyzje zakupowe oraz różnorodne potrzeby.

Często bywa tak, że sprzedawcy kuszą nas różnego rodzaju promocjami, wpływają na nas poprzez emocje, manipulują słowem, stosują różne techniki, takie jak perswazja, a nawet wykorzystują przekazy podprogowe. Wszystko to ma na celu osiągnięcie zysków, często kosztem zwykłego człowieka zagubionego w świecie konsumpcjonizmu. Wmawiają nam, że jeśli będziemy mieć „to” lub „tamto”, staniemy się lepsi albo szczęśliwsi.

Młodzież doskonale potrafi wychwytywać takie sygnały i odpowiednio na nie reagować, co udowodniła podczas dzisiejszego spotkania.

Obecnie trwa okres przedświąteczny, czas wzmożonych zakupów, dlatego pamiętajmy, aby decydować sami za siebie.

Opr. Marek Kubik

172142